Katalogs

Populārākie filtri
Produktu skaits: 638

Džinsu etalons no G-Star

Lasot modes vēsturi, ir salīdzinoši viegli atrast, kas izgudroja kādu apģērba gabalu vai konkrētu stilu. Taču izgudrot nenozīmē, ka ir radīts labākais tā variants. Vairāki zīmoli ir kļuvuši pasaulslaveni tieši tāpēc, ka radījuši kaut ko konkrētu tā labākajā versijā. Ja meklē lieliskus, kvalitatīvus džinsus, tad G-Star ir īstais zīmols. Tie ir šā zīmola pamatā, un tam raksturīgs izmantot dažādus militārus elementus citos apģērba gabalos.

Īsts džinss un militāri elementi

Zīmols G-Star radās 1989. gadā Nīderlandē. To radīja Joss van Tilburgs, un jau no pašiem pirmsākumiem tas specializējās vienā virzienā. Ir daudzi un dažādi uzņēmumi, kas ražo apģērbu un apavus, bet modes vārdā daudzi materiāli tiek krāsoti, balināti un citādi apstrādāti. G-Star ir pilnīgi cita pieeja, džinsu modeļi tiek šūti no īsta, tīra džinsu auduma. Taču ne tikai tas zīmolu atšķir no visiem citiem. Kopējais kolekciju stils un dizains ir balstīts militārajā pasaulē. Nevis vienas valsts armijas stils, bet iedvesma tiek gūta no visas pasaules militārajiem veidojumiem un to formām. Izvēle nebalināt un nekrāsot džinsu, izmantot tikai stingrāko un kvalitatīvāko materiālu, ir arī veids, kā G-Star domā par vidi. Ķīmiskas vielas nenonāk vidē, un materiāla kvalitāte nodrošina, ka džinsi kalpos vairākus gadus.

Rūpes par vidi, darbiniekiem, iedzīvotājiem kopā ar G-Star zīmolu

Iegādājoties jebkuru preci no G-Star zīmola, tu ne tikai palīdzi augt un attīstīties pašam uzņēmumam, bet arī atbalsti viņu iniciatīvas. Zīmols pievērš īpašu uzmanību veidiem, kā ražot videi draudzīgāk, izvēloties godīgi iegūtus materiālus, nodrošinot, ka visi ķīmiskie atkritumi tiek pareizi attīrīti un nodoti. Tāpat arī G-Star zīmols rūpējas par saviem darbiniekiem un nodrošina nepieciešamo atbalstu izglītībai, ģimenes uzturēšanai. Bet arī tas vēl nav viss, zīmols ir izveidojis vairākas stipendijas, kas ir pieejamas to valstu iedzīvotājiem, kur atrodas ražotnes. Tās palīdz iegūt labāku izglītību un celt dzīves līmeni iedzīvotājiem, kas nemaz nav saistīti ar pašu zīmolu. G-Star ir zīmols, kas domā tālāk par savu peļņu un ir ieinteresēti, lai dzīves līmenis celtos ne tikai tā darbiniekiem, bet arī citiem.