Versace Katalogs – īstena greznība
Vienkrāsaini, minimālistiska dizaina apģērbi un apavi ir katras garderobes pamats. Bet mode ir sava veida māksla – tā aicina izkāpt no komforta zonas, no zināmā un parādīt sevi. Ja meklē zīmolu, kas nebaidās būt skaļš, krāsains un izcelties, tad esi ienācis īstajā vietā. Versace neļaus tev palikt nepamanītam un atdzīvinās pat visparastākās melnās bikses. Zīmols dibināts 1978. gadā, un to izdarīja ne mazāk ievērojama personība – Džanni Versače. Pirmsākumos viņš kontrolēja pilnīgi visu – sākot no dizainiem, auduma izvēles līdz pat veikala iekārtojumam. Diemžēl viņa dzīve negaidot aprāvās. Taču vadību pārņēma viņa māsa Donatella Versače, kas it nemaz neatpaliek no brāļa modes ģenialitātē.
Versace dizains – Medūzas caurvīts
Zīmola dibinātājs pats nāk no Kalabrijas, kas agrāk atradās Senās Grieķijas teritorijā. Tur ne tikai mitoloģijā ir sastopamas īpatnas radības, bet arī arhitektūrā un mākslā. Viena no visbiežāk sastopamajām šādām radībām ir gorgona Medūza – bīstama, vilinoša, krāšņa un izaicinoša. Tā Versace darinājumos sastopama bieži – to atradīsi gan aksesuāros, gan apģērbā un apavos. Šāds elements ir ļāvis zīmolam ne tikai piesaistīt tā dizaina cienītājus, bet arī iegūt tik spēcīgu tēlu, ko nevar sajaukt ar nevienu citu. Ja kāds redz apģērbu, kur ir Medūzas galva, pirmā domā ir tieši par šo zīmolu. Bet ne tikai šis elements raksturo Versace dizainu, otrs ir arī krāsa – zelts. Tas tāpat kā Medūza rotā gandrīz katru lietu, kas atrodama kolekcijā.
Krāšņi, spēcīgi un pārliecinoši
Ielūkojoties Versace sortimentā Zalando veikalā, atjautīsi, ka neviens produkts neatstāj tevi vienaldzīgu. Tur dominē zelta, baltā un melnā krāsa un neiztiek bez dramatiskā Medūzas attēlojuma. Tomēr tas nav viss – izvēloties šo zīmolu, vari būt drošs, ka kvalitāte būs augstākajā līmenī. Ne pats Džanni Versače, ne arī viņa māsa nekad nav nolaiduši kvalitātes latiņu – zīmols ir greznība, un tādai sajūtai ir jābūt, kad paņem preci rokā. Tā kā dizains ir iespaidīgs, tad ir vērts atcerēties, ka tas vislabāk izcelsies nelielās devās. Pilnībā pietiks, ja savam koptēlam pievienosi tikai Versace zeķes vai tikai kreklu u.tml. Šis zīmols tieši ar to ir spēcīgs – laba daudz nevajag.
Modes pasaules un slavenību mīlēts
Gadu gaitā zīmols ir licis spēcīgu uzsvaru uz to, lai modes pasaule un it īpaši slavenības to pamanītu. Tas ir ceļš uz pircēju sirdīm – parādīt, cik lieliski šie darinājumi var izskatīties. Ražotāji ir veidojuši neskaitāmas sadarbības gan ar citiem zīmoliem, gan slavenībām. Taču zīmolam nav svarīgs tikai izskats vien. Tiek aktīvi strādāts pie tā, lai kļūtu ētiskāki un dabai draudzīgāki. Kolekcijās vairs netiek izmantotas īstas kažokādas, un pirms pāris gadiem atteicās arī no ķenguru ādas. Zīmola preces ir atrodamas ne tikai tiešsaistē, bet arī vairāk nekā 1500 veikalos visā pasaulē. Tā lielākajiem faniem ir iespēja apmeklēt arī Versačes māju, kur dzīvoja dibinātājs. Māja ir tikpat krāšņa, cik zīmola dizaini, un ļauj tuvāk iepazīt cilvēku, kas radīja Versace.