Katalogs

Populārākie filtri
Produktu skaits: 6668
betabeidz
betabeidz
betabeidz·

Seko saviem mīļākajiem zīmoliem

To vienumus, kā arī jaunumus un kolekcijas mēs tev rādīsim vispirms.

Vai un ar ko var pārsteigt VERO MODA zīmols?

Ikonisks zīmols, kas savu atpazīstamību izpelnījies, pateicoties vairāk nekā 30 gadu pieredzei ērtu un kvalitatīvu apģērbu tirgū. Mūsdienās VERO MODA nosaukums un produkti nav sveši un mājo dažādu vecumu sieviešu apģērbu plauktos. Kā šis zīmols apliecinājis uzticamību vairākās paaudzēs un ar ko pēc 30 gadu darbības tevi atkal no jauna pārsteigs pazīstamākais dāņu zīmols?

VERO MODA vienkāršā un elegantā meklējumi

Vairāk nekā 30 gadu pieredzes laikā zīmola autori ne reizi nav atkāpušies vai krasi mainījuši piedāvājuma galveno akcentu: vidusceļu starp vienkāršo, bezrūpīgo un vienlaikus bezgala eleganto un saviesīgo. Kāda bija zīmola sākotnējā iecere un kāds ir VERO MODA vēsturiskais stāsts?

Neraugoties uz sievišķīgo fokusu, auditoriju un romantisko nosaukumu, VERO MODA izveidotājs un autors ir vīrietis, dāņu uzņēmējs Troels Holčs Poulsens (Troels Holch Povlsen). Lai arī zīmola nosaukums var šķist noslēpumains, tas radies pavisam nejauši. Poulsens pamanījis šo vārdu salikumu uzdrukātu uz kāda T krekla un bez liekas prātošanas nospriedis, ka VERO MODA lieliski derēs kā sieviešu apģērbu zīmola nosaukums. Cik vienkāršs ir pats apģērbs, tik vienkārša ir zīmola vēsture! Viena nejauša sakritība 1987. gadā vēra durvis jaunam līderim dāņu ielu modes aprindās.

Iekarojot modes tirgu, Poulsena un zīmola īstenotāju mērķis nebija izcelties ar spožiem un vēl nebijušiem akcentiem un sarežģītiem modeļiem. Tieši pretēji, Poulsens norādīja, ka modes tirgus ir aizmirsis par pašu primāro: vienkāršu un emocijas raisošu ikdienas izskatu. Pēdējo 30 gadu laikā galvenais VERO MODA piedāvājums ir koncentrējies uz modernu, tomēr vienkāršu un bezrūpīgu apģērbu ražošanu, nodrošinot produktus, kas palīdz sievietēm justies pašpārliecinātām jebkādā dzīves situācijā un notikumos. Modes tirgus zīmolu uzņēma ar plati atplestām rokām. Veiksmīgi pieturoties pie savas misijas, zīmols panācis, ka tā vārds un kvalitāte ir plaši zināma un tiek neapšaubāmi novērtēta arī mūsdienās.

Ilgtspējas līderis tirgū

Pilnībā apzinoties savu laika gaitā izveidoto ietekmi uz apģērbu tirgu, zīmola izstrādātāji sāka skaļi runāt par to, kas patiesībā ir nozīmīgs: ilgtspējīgs un dabai draudzīgs apģērbu ražošanas process. Izveidojot AWARE apakšzīmolu, tika aizsākta saruna par sezonāliem videi draudzīgiem risinājumiem, tādā veidā pakāpeniski nomainot paradumus un samazinot iespējamo resursu patēriņu. Kvalitāti un atpazīstamību papildināja 21. gadsimtā nozīmīga priekšrocība – dabai draudzīgās auditorijas un partneru atbalsts.

Šobrīd zīmols kā ilgtspējas līderis apģērbu ražošanas tirgū var lepoties ar vairākām inovatīvām praksēm, tostarp ilgtspējīgāku materiālu izmantošanu, plastmasas alternatīvu izmantošanu, otrreiz pārstrādājamu resursu, piemēram, organiskās kokvilnas, kā arī inovatīvu un eksperimentālu alternatīvu lietošanu. Līdzās ilgtspējai drosmīgi tiek akcentēta arī sociālā atbildība, nodrošinot vienlīdzību un drošus darba apstākļus katram darba procesā iesaistītajam darbiniekam.

Zīmola vārds ir pazīstams vairākās paaudzēs, nezaudējot savu kvalitāti, galveno misiju un vēlmi palīdzēt sievietēm justies pašpārliecinātām ikdienas gaitās. Gaumīgi toņi, audumi un modeļi, kas paver plašas iespējas tavai iedvesmai. Vai akcentēsi apģērbu ar spilgtiem aksesuāriem vai grimu? Varbūt tieši pretēji, vēlies izbaudīt ērta apģērbta sniegtās priekšrocības neitrālā izskatā? Lai kāds arī būtu tava šarma un labsajūtas noslēpums – VERO MODA būs īstā izvēle.

Šis nosaukums ir plaši zināms, un daudzi to uztver kā senu paziņu. Aicinām veikt pirkumus pārdomāti, izvēloties ilgtspējīgu un laika gaitā novērtētu zīmolu. Ieskaties Zalando internetveikalā un atrodi sev piemērotāko zīmola apģērbu!