Katalogs

Populārākie filtri
Produktu skaits: 8065

adidas evolūcija sporta preču nozarē

Sporta apģērbu un apavu dinamiskajā pasaulē viens vārds izceļas kā īsta stila, inovāciju un atlētisma ikona – adidas. Šī vācu daudznacionālā korporācija, kuru 1949. gadā dibināja Ādolfs Adi Daslers, ir iegravējusi savu zīmi globālajā modes ainavā, pozicionējot sevi kā uz sniegumu orientētu zīmolu, kas kļuvis arī par šiku ielu stila apģērba sinonīmu.

adidas stāsts sākas Mazajā Bavārijas pilsētā Hercogenaurahā, kur Adi Daslers sāka veidot sporta apavus, ievērojot augstas kvalitātes prasības un orientējoties uz sniegumu. Agrīnie panākumi nāca, pateicoties uzvarām, kuras izcīnīja sportisti ar zīmola apaviem kājās. Zīmola nosaukums ir tā dibinātāja iesaukas Adi un pirmo trīs uzvārda burtu Das kombinācija, kas apliecina, ka dibinātājs ir gatavs likt uz spēles savu vārdu, lai galvotu par zīmola preču funkcionalitāti un kvalitāti.

Zīmola ikoniskais trīs svītru logotips, kas tika ieviests 1952. gadā, kļuva par simbolu snieguma un stila mijiedarbībai. Šīs svītras ne tikai rotāja sporta apavu sānus, bet arī simbolizēja zīmola būtību un misiju – palīdzēt sportistiem uzlabot savu sniegumu. Sešdesmitajos gados adidas kļuva par neatņemamu sporta pasaules sastāvdaļu, nodrošinot ar atbilstošiem sporta apaviem dažādu disciplīnu sportistus gan profesionālās sacensībās, gan sporta entuziastus ikdienas aktivitātēs. Zīmola radītie sporta apavi tiek augstu vērtēti, pateicoties to labajām īpašībām un spējai pielāgoties atšķirīgu sporta veidu atšķirīgajām prasībām.

Zīmola adidas funkcionālās inovācijas

Iekarojot ielas un sporta laukumus, zīmols adidas vienmēr ir saglabājis fokusu uz savu sporta apavu veiktspēju. Tehnoloģiskie sasniegumi, piemēram, Torsion un Boost sistēmu ieviešana, kas palielina apavu atsperīgumu un amortizāciju, kā arī Primeknit tehnoloģija, kas padara apavu virskārtu elpojošu, uzskatāmi demonstrē zīmola apņemšanos radīt apavus, kas to valkātājam sniedz atbalstu un komfortu. Sākot ar futbola laukumiem un beidzot ar skriešanas trasēm, zīmola apavi ir inovatīvu tehnoloģiju un sportiskas izcilības galvenais virzītājspēks.

Tā kā adidas turpina attīstīties, zīmols joprojām ir stila un sportiskuma vēstnesis. Stila un veiktspējas saplūšana kopā ar apņemšanos integrēt inovācijas un ilgtspējību pozicionē zīmolu kā globālu spēku, kura plašais sporta preču piedāvājums rezonē ar dažādām auditorijām. adidas ir kļuvis par ko lielāku nekā vienkārši zīmols; tā ir kultūras parādība, kas iemieso to cilvēku garu, kuri cenšas būt autentiski, radoši un motivēti.

Svītras iekaro ielu stila arēnu

Kad adidas bija nostiprinājis savas pozīcijas sporta jomā, 80. gados zīmols piedzīvoja negaidītu transformāciju, kļuva populārs arī kā ielu stila kultūras sastāvdaļa. Zīmola sporta apavus sāka valkāt hiphopa mākslinieki un citas slavenības, katapultējot zīmolu jaunā laikmetā, kur funkcionalitāte nemanāmi sajaucās ar modi.

Zīmola pārliecinošo ietekmi ielu stilā vēl vairāk nostiprināja revolucionāras sadarbības ar ietekmīgiem dizaineriem, slavenībām un zīmoliem. adidas Originals līnija, kas tika ieviesta 2001. gadā, godina zīmola mantojumu, vienlaikus nepārtraukti iepazīstinot mūsdienu paaudzi ar klasiskiem un mūžīgiem apģērbu un apavu siluetiem.