faq | Atgriešana un atmaksa | Kā atgriezt pasūtījumu?

Kā atgriezt pasūtījumu?

Tev ir 100 dienas laika, lai atgrieztu preces, kuras Tev neder* — BEZ MAKSAS.

Lai atgrieztu preces:

1. Reģistrē preces savā Zalando kontā. Šeit Tu vari lejupielādēt pakas atgriešanas uzlīmi (PDF).

2. Iepako atgriežamās preces un iepakojumam piestiprini ATGRIEŠANAS UZLĪMI.

IEVĒRO!

  • preču atgriešanai Tev ir jāizmanto atgriešanas numurs (ID) (JJFIXXXXXXXXXXXXXXXXX), nevis numurs, ar kuru Tu sūtījumu saņēmi!
  • uz pakas var būt tikai viena uzlīme - obligāti noņem visas vecās uzlīmes, lai Tava paka tiktu atgriezta pareizi.

3. Paku vari atgriezt sev ērtākajā veidā:

  • Caur Smartpost Itella paku termināli - dodies uz e-veikalu , ievadi pakas atgriešanas numuru (JJFIXXXXXXXXXXXXXXXX) un izvēlies pakas nodošanas vietu. E-veikalā Tu saņemsi Smartpost termināļa adresi, durtiņu numuru un PIN kodu atvēršanai.
  • Caur Smartpost Itella paku punktu - seko norādēm šeit.
  • Pasūtot kurjeru pakas paņemšanai no Tavas mājas adreses – aizpildi pieteikumu vai zvani uz +37166955790

Atmaksas pilnīga apstrāde var ilgt līdz 14 dienām.

*Preces, kas lietotas iekštelpās, lai redzētu, vai tās der, netiek uzskatītas par lietotām.

Saistītās atbildes


Neizdevās atrast meklēto?
Sazinies ar mums!

Vai vēlies 15 % atlaidi?*

Saņem jaunāko informāciju pa e-pastu

Pieteikties jaunumiem e-pastā no Zalando.lv!

Pārvaldi savas preferences

Kas tevi visvairāk interesē?

Lai uzzinātu, kā mēs apstrādājam datus, apmeklējiet sadaļu Paziņojums par privātumu. Varat anulēt abonementu jebkurā laikā bez maksas.