Asics katalogs – kvalitāte ar bagātu vēsturi
20. gadsimts pasaulē bija ļoti intensīvs – mainījās pasaules karte un notika strauja tehnoloģiju attīstība. Tāpēc nav pārsteigums, ka nemaz tik liela daļa uzņēmumu, kas pastāvēja 20. gadsimta sākumā, ir izturējuši līdz šim laikam. Tomēr bija tādi, kas spēja ātri pielāgoties un noturēties virs ūdens pietiekami ilgi, lai tiktu pāri visām grūtībām. Viens no tādiem zīmoliem ir Asics. Radies 1949. gadā Japānā, un to dibināja Kihačiro Onitsuka. Pašā sākumā uzņēmums ražoja tikai basketbola apavus, taču drīz vien paplašināja savu darbības sfēru un piedāvāja apavus dažādiem sporta veidiem. Interesanti, ka sākumā uzņēmumu sauca Onitsuka Co., Ltd un tikai 1977. gadā tas pārtapa par šobrīd labi zināmo Asics. Tāpat arī zīmols vairs neaprobežojas ar apavu ražošanu vien, tas piedāvā arī sporta apģērbu dažādām aktivitātēm.
Asics apavi – no viena modeļa līdz simtiem
Lai gan mūsdienās zīmols piedāvā ļoti plašu preču klāstu un apavi ir tikai daļa no tā, tomēr vērts tos īpaši izcelt. Tie ir uzņēmuma pirmsākumi un nodrošināja, ka tas pastāv joprojām. Zīmola sauklis latviešu versijā skan – veselā miesā vesels gars. Tā dibinātājs uzskatīja, ka tieši sports uzlabo dzīves kvalitāti, un vēlējās piedāvāt produktu, kas pieejams ikvienam. Pirmsākumos uzņēmumu veidoja vien divi cilvēki, tāpēc uzreiz izvērst vērienīgu ražošanu fiziski nebija iespējams.
Interesants fakts, Onitsuka pirmajam apavu modelim iedvesmu guva, skatoties uz astoņkāji un tā piesūcekņiem. Tā tapa pirmie Asics apavi, kas ātri piesaistīja sportistu un pēc tam arī sabiedrības uzmanību. Ar katru nākamo gadu zīmols izlaida apavus citam sporta veidam, pamazām aptverot plašo sporta pasauli. Tieši inovatīvās tehnoloģijas nodrošināja uzņēmumam panākumus un spēju ienākt visas pasaules tirgū. Daudziem maz zināms fakts, bet tieši pateicoties Asics radās zīmols Nike – tas tika sākotnēji izveidots kā uzņēmums, kas tirgos Asics apavus ASV tirgū. Pēc tam tas mainījās un attiecības starp abiem zīmoliem izjuka, bet nevar noliegt šā fakta nozīmīgumu Nike vēsturē.
Vienreizēja tehnoloģija
Zīmola piedāvājums ir patiesi pārsteidzoši plašs, bet pieminēsim inovāciju, kas ļāva sasniegt pavisam jaunas virsotnes. 1986. gadā Asics radīja vienreizēju tehnoloģiju, ko sauc GEL™. Pirmo reizi vēsturē apavos tika izmantots silikons, lai tos padarītu mīkstākus un pēdām ērtākus. Tā bija revolūcija apavu pasaulē un ir patentēta – neviena cita zīmola apavos to neatradīsi. Šī tehnoloģija ir tik vienreizēja, ka joprojām tiek izmantota zīmola apavos un ļoti daudzi skrējēji izvēlas tikai modeļus ar GEL™ tehnoloģiju.
Vienkārši, kvalitatīvi un ikviena gaumei
Ielūkojoties Asics piedāvājumā Zalando mājaslapā, pamanīsi, ka šis zīmols neizceļas ar jocīgas formas apaviem un apģērbiem. Viss ir harmoniskos toņos, daudz atrodami pasteļtoņi – īpaši apavos. To vienkāršība ļauj spīdēt izcilajam dizainam un tehnoloģijām, kas ir iekļautas katrā uzņēmuma produktā. Neskatāmi pasaules klases sportisti aizvien izvēlas tieši šo zīmolu – skrējēji, futbolisti, volejbolisti, basketbolisti un pat reslinga pārstāvji. Asics spēj piedāvāt labāko ikvienam, kā profesionālim, tā sportistam amatierim.