Market – drosmīgs zīmols radošiem prātiem
Modes pasaule pastāvīgi mainās, taču katru reizi, kad tajā parādās kaut kas patiesi oriģināls un neatkārtojams, to pamana visi. Tieši tāds ir Market – zīmols, kas izaicina ierasto kārtību un aicina pašizpausmē - nebaidīties būt skaļam, ironiskam, pat nedaudz pretrunīgam. Tā iedvesmas avots slēpjas popkultūrā, sociālajos paradoksos un mūsdienu ielu stilā, kur drēbes kļūst ne tikai par valkājamu priekšmetu, bet arī par personības daļu. Market uzsāka savu ceļu 2016. gadā ar provokatīvu pieeju – pārveidojot ierasto ielu stilu par radošu spēles laukumu. Tā dibinātāji vēlējās radīt apģērbu, kas būtu vienlaikus ērts, vizuāli izaicinošs un sociāli komentējošs. Zīmols ātri kļuva pazīstams ar saviem neparastajiem T-krekliem, džemperiem un aksesuāriem, kas bieži izmanto ironiju, pārspīlējumus un pat apzinātu stila „neglītumu", kas patiesībā ir ļoti pārdomāts dizaina elements.
Market apģērbs - stāsts katrā detaļā
Viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc Market ieguvis tik lielu atpazīstamību, ir tā spēja runāt valodā, ko saprot jauni un radoši cilvēki. Zīmols nenodarbojas ar klasisku modi – tas veido sarunu ar savu auditoriju. Grafiskie elementi uz apģērba bieži ietver atsauces uz popmūziku, multfilmu varoņiem, interneta jokiem vai aktuāliem sabiedrības jautājumiem. Šāda pieeja padara katru apģērba gabalu par stāstu vai pat nelielu mākslas darbu. Runājot par kvalitāti, Market pievērš uzmanību detaļām un materiālu izvēlei. Kaut arī izskats šķiet eksperimentāls un izaicinošs, šis apģērbs ir izgatavots, domājot par valkātāja komfortu. Kokvilnas T-krekli, biezāki džemperi ar apdrukām, cepures un sporta bikses – viss piemērots ikdienas dzīvei, bet vienlaikus spēj pievērst uzmanību.
Apģērbs ar viedokli
Lai gan pirmajā brīdī Market var šķist nišas vai alternatīvs zīmols, patiesībā tā radītais apģērbs ir ļoti viegli kombinējams ar citiem ikdienas elementiem. T-krekli ar drosmīgiem uzrakstiem un džinsu bikses būs ideāla kombinācija jebkurās ikdienas gaitās. Džemperus iespējams valkāt kā galveno tēla akcentu, pievienojot neitrālus apavus un aksesuārus. Pat tad, ja pārējais tēls ir minimālistisks, viens Market elements var piešķirt individualitāti un stila asumu. Apzināta ironija un pašrefleksija ir viens no šī zīmola pamatprincipiem. Tā vietā, lai pasludinātu vienu „pareizo" stilu, Market ļauj nēsātājam pašam definēt, kas viņš ir. Apģērbs kļūst par rotaļīgu līdzekli identitātes veidošanā – tas var būt provokatīvs, sirsnīgs, smieklīgs vai dīvains, vai pat visas šīs īpašības vienlaikus.