Lanvin izsmalcinātais franču stils
Pasaulē ir vairāki zīmoli, kas ir modes stūrakmeņi un zināmi gandrīz ikvienam. Tie savu statusu ir ieguvuši ar gadu desmitiem grūta darba, unikāliem dizainiem un atmiņā paliekošies modes namu vadītājiem. Viens no šādiem zīmoliem ir arī Lanvin, kas nav tik skaļš kā citi, tomēr nemainīgi notur savas pozīcijas. Lanvin ir dibināts 1889. gadā, un tā īpašniece bija Žanna Lanvina. Pastāvēšanas laikā uzņēmums ir piederējis vairākām ģimenes paaudzēm, un tikai 20. gadsimta beigās tas kļuva par daļu no lielas korporācijas.
No bērnu kleitām līdz pilnvērtīgām kolekcijām
Lanvin stāsts sākās pavisam vienkārši – Žanna šuva kleitas savai meitai, ko vilkt, izejot sabiedrībā. Tās bija tik skaistas un unikālas, ka drīz vien arī citas māmiņas tās ievēroja un lūdza uzšūt savām meitām. Lanvin vārds izplatījās, un Žanna atvēra savu darbnīcu, kur piedāvāja ne tikai kleitas, bet arī citus apģērba veidus. Jau 1909. gadā Lanvin tika iekļauts augstākās klases zīmolu sarakstā, kas zīmolu pacēla jau pavisam citā līmenī. Turpmākos gadu desmitus uzņēmumu pārvaldīja Žannas bērni un bērnu bērni. Sabiedrības attīstība un tehnoloģiju ienākšana ikdienā nav mainījusi Lanvin vīziju par to, kā izskatās moderns, elegants cilvēks.
Lanvin zīmola elegance
Ja tev patīk vai vēlies valkāt vairāk klasisku laikam pāri stāvošu apģērbu, apavu vai aksesuāru, tad Lanvin zīmols ir īstā izvēle. Katra kolekcija ir ar savu odziņu un dizainera skatījumu, taču reizē it viss ir viegli kombinējams un valkājams ikdienā. Sieviešu kolekcijas ir maigas, romantiskas un reizē atspoguļo sievietes spēku un spēju darīt jebko. Tā tas ir bijis no zīmola pirmsākumiem, kad bija tikai līnija sievietēm un bērniem, un ir saglabājies līdz šodienai. Lai ko tu izvēlētos no Lanvin zīmola, vari būt drošs, ka tas būs modē ne tikai šodien, bet arī rīt un pēc pieciem gadiem. Augstā kvalitāte, izsmalcinātie audumi un materiāli, īpašās šūšanas tehnikas nodrošina, ka katrs apģērbs, apavi vai aksesuāri kalpos ilgi un nezaudēs spozmi valkāšanas laikā.