Apple of Eden nāk no modes paradīzes
Zīmols ar nosaukumu Apple of Eden ir ļoti veiksmīgs spāņu–portugāļu kopuzņēmums, kas ir pazīstams un iemīļots visā pasaulē. Balstoties uz bagātīgu pieredzi apavu biznesā, zīmola radošie talanti apvieno nevainojamu tendenču, krāsu un stilu sajūtu ar tradicionālo portugāļu meistarību. Iegūtais rezultāts ir stilīgs un estētiski baudāms.
Ja arī tu meklē izcili kvalitatīvus un elegantus apavus, kas neatpaliek no aktuālajām tendencēm, tad aplūko pie mums, Zalando internetveikalā atrodamo izlasi no zīmola Apple of Eden. Gluži kā kārdinoši augļi paradīzes dārzā, arī zīmola kurpes un zābaki tevi vilinās ar savu izteiksmīgo dizainu.
Zīmols Apple of Eden lepojas ar savu meistarību
Galvenā loma uzņēmuma darbībā ir atvēlēta tieši izcilai kvalitātei. Zīmola kurpes un zābaki ir izgatavoti tikai no vislabākajām izvēlētajām ādām, ekskluzīviem audumiem un citiem materiāliem, kas iegūti Portugālē, Spānijā un Itālijā.
Uzņēmuma dizaineri analizē jaunākās modes tendences kā sākumpunktu kolekciju izstrādei. Pēc tam jaunie dizaini tiek ražoti speciālās apavu darbnīcās Portugālē.
Apavi, kas meistarīgi darināti no augstvērtīgiem materiāliem, ir ilgtermiņa investīcija tavā garderobē. Tie kalpos ilgi, nezaudējot labo izskatu, un neizies no modes pēc vienas sezonas. Harmoniskai sajūtai un koptēlam ir ļoti svarīgi, lai apavus varētu viegli sakombinēt ar dažādu krāsu, materiālu un stilu apģērbu. Tā kā zīmola dizaineri dod priekšroku dabīgiem un elegantiem toņiem, tad arī uzņēmuma radītie apavi ir ļoti daudzpusīgi. Tie piestāvēs gan lietišķam stilam, gan brīvdomīgam un dumpinieciskam.
Arī paradīzē ir svarīgi justies ērti
Labi apavi ir tādi, kurus valkājot kājas nejūt nogurumu. Pēc tāda principa vadās arī zīmols Apple of Eden.
Zīmola apavu izteiksmīgais dizains neiziet uz kompromisiem ar optimālu valkāšanas komfortu. Tas padara katru Apple of Eden apavu pāri par skaistu un funkcionālu stila elementu.
Ar Apple of Eden nonākt apavu paradīzē un tikt pie sava aizliegtā augļa ir iespējams ikvienam, kas uzdrošinās un ļaujas zīmola vilinājumam. Vai tu uzdrošināsies?