New Era sieviešu mode izpārdošanā stilīgam izskatam
New Era Cap Company, plašāk pazīstama kā New Era, ir zīmols ar bagātu vēsturi, kas sākās 1920. gadā, kad vācietis Ērhards Kohs dibināja uzņēmumu Bufalo, Ņujorkā. Sākotnēji Kohs vēlējās darināt vienkārši kvalitatīvas un modernas cepures, tomēr viņa vīzija drīz vien izvērsās par kaut ko daudz lielāku. 1934. gadā uzņēmums noslēdza savu pirmo līgumu ar sporta komandu Cleveland Indians, kļūstot par oficiālo cepuru piegādātāju. Šī sadarbība iezīmēja New Era sākumu kā beisbola ikonai, un uzņēmums turpināja paplašināt savu klātbūtni beisbolā, galu galā kļūstot par ekskluzīvo cepuru piegādātāju. Taču tas bija tikai pats sākums, un mūsdienās zīmols ir plaši atzīts arī ārpus beisbola pasaules.
Kvalitatīva New Era sieviešu mode izpārdošanā
1954. gadā New Era izveidoja savu slaveno 59FIFTY "fitted" cepuri, kas ātri vien kļuva par zīmola simbolu. Šī cepure, pazīstama arī kā Bruklinas stila cepure, bija ar unikālu, modernu dizainu un precīzi pieguloša, kas to atšķīra no citām tirgū pieejamajām cepurēm. 59FIFTY cepure kļuva ne tikai par sporta preci, bet arī par modes ikonu, kas joprojām ir populāra starp faniem un modes entuziastiem visā pasaulē. Un tieši izpārdošanā arī tās ir iespējams iegādāties par ļoti patīkamu cenu. 90. gados un 2000. gadu sākumā zīmols sāka sadarboties ar dažādiem dizaineriem un citiem modes lietu ražotājiem, radot ekskluzīvas un stilīgas cepuru kolekcijas. Šīs sadarbības palīdzēja New Era izveidot savu klātbūtni augstās modes tirgū un piesaistīt jaunu auditoriju.
Augsta kvalitāte, ilgtspējība un atpazīstamība
New Era ir pazīstama ar savu augsto kvalitāti un inovācijām cepuru ražošanā. Zīmols pastāvīgi izmanto jaunākās tehnoloģijas un materiālus, lai radītu produktus, kas ir gan stilīgi, gan funkcionāli. Zīmols ievēro augstus ētikas standartus un darba apstākļus savās ražotnēs, kā arī veic pasākumus, lai samazinātu savu ekoloģiskās pēdas nospiedumu. New Era piedalās dažādās labdarības iniciatīvās un atbalsta vietējās kopienas, veicinot pozitīvu ietekmi sabiedrībā. Zīmols ir kļuvis par daļu no popkultūras un modes pasaules. Cepures ar New Era logo bieži redzamas galvā slavenībām, sportistiem un modes ietekmētājiem, kas vēl vairāk nostiprina zīmola pozīciju tirgū.