faq | Atgriešana un atmaksa | Kā rīkoties, ja vienums ir bojāts vai ar defektiem?

Kā rīkoties, ja vienums ir bojāts vai ar defektiem?

Mums ir ļoti žēl, ja jūsu vienums tika piegādāts bojāts vai ar defektu. Jūs varat iesniegt pretenziju par vienumu, noklikšķinot uz tālāk redzamās pogas.

Lūdzu, aizpildiet veidlapu ar visu pieprasīto informāciju, lai mēs varētu apstrādāt jūsu pretenziju pēc iespējas ātrāk.


Neizdevās atrast meklēto?
Sazinies ar mums!
Saraksties ar mums

Mēs esam šeit, lai palīdzētu Tev ar sarakstes starpniecību.

Zvanīt mums

Mūsu speciālisti ir gatavi palīdzēt. Gaidīšanas laiks var ilgt līdz 5 minūtēm.

P.–Pk.: 8.00–22.00

Vai vēlies 15 % atlaidi?*

Saņem jaunāko informāciju pa e-pastu

Pieteikties jaunumiem e-pastā no Zalando.lv!

Pārvaldi savas preferences

Kas tevi visvairāk interesē?

Lai uzzinātu, kā mēs apstrādājam datus, apmeklējiet sadaļu Paziņojums par privātumu. Varat anulēt abonementu jebkurā laikā bez maksas.